Bursa İznik Turu ( Bursa İznik Turları )

0,00 TL
Stok Kodu
BGKRX247
Kalkış Yer ve Saatleri
06:00 Ataköy Sinan Erdem Spor Kompleksi Önü // 06:20 Şişli TurX Travel Karşısı / 06:45 Kadıköy Evlendirme Dairesi Otopark Önü
Tur Tarihi
Fiyat
0,00 TL + KDV

Günübirlik Bursa İznik Turu Tur detayları aşağıdaki gibidir;

Belirlenen noktalarda sabah belirlenen saatte TurX Travel yetkilileri ile buluşma sonrası hareketle Eskihisar’dan feribot yolu ile Yalova’ya geçiyor ve ilk olarak sabah erken saatlerde İznik’e varıyoruz. İznik’te Hiristiyanlar için büyük önem taşıyan İznik Ayasofyası’nı (7. Ekümenik Konsül’ün toplandığı yer) geziyoruz. Kilisedeki anlatımları dinledikten sonra Süleyman Paşa Medresesi’ne geçiyor ve İznik’in sembolü olan Çinicilik Atölyelerini görüyoruz. Buradaki kısa molamızın ardından Çini fırınlarının ortaya çıkarıldığı kazı alanını görerek aracımızla Lefke Kapı’yı görüyoruz. İznik Yeşil Camii bir sonraki durak noktamız oluyor. Sonrasında Nilüfer Hatun İmareti’ne (Günümüzdeki İznik Müzesi) geçiyoruz. 4 Kapıdan oluşan İznik’te aracımız ile yapacağımız panoramik şehir turumuzda 1. Ekümenik Konsül’ün toplandığı yer olan ve Göl Kapı’da bulunan Senato Binası’nın kalıntılarını da görerek İznik’ten ayrılıyoruz.
Sonrasında Bursa’ya varıyoruz öğlen yemeği molamız sonrasında ve Bursa Ulu Camii’ni ziyaret ediyoruz. Cami içerisindeki detaylı anlatımları dinleyip bir sonraki durağımız olan Kozahan’a (İpekçiler Çarşısı) geçiyoruz. Kısa süreli serbest zamanımızın ardından, Yeşil Cami ve Yeşil Türbe ziyaretlerimizi gerçekleştiriyoruz. Öğlen yemeğimizi aldıktan sonra Bursa’dan ayrılıyoruz. İstanbul’a vardığımızda sizleri aldığımız noktalarda bırakıyor, bir başka TurX Travel organizasyonunda buluşmak üzere sizlerden ayrılıyoruz.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Bursa İznik Turu ( Bursa İznik Turları ) Günübirlik Bursa İznik Turu tur tarihlerimiz için 0 212 219 01 50 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz. Bursa İznik Turu detaylı bilgi için internet sitemizi ziyaret edebilirsiniz. BGKRX247 Bursa İznik Turu ( Bursa İznik Turları )

Tavsiye Et

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.